سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
۰ نفر

در فاصله کمتر از ۱۰روز تا آغاز اکران در آمریکای شمالی، هکرها ادعا کرده‌اند به نسخه‌ای از تازه‌ترین قسمت «دزدان دریایی کاراییب» دست یافته‌اند و اگر استودیو والت دیزنی پول درخواستی آنها را ندهد، فیلم را در فضای مجازی پخش می‌کنند.

سینما جهان

به گزارش همشهري، «مرده‌ها قصه نمي‌گويند» پنجمين فيلم از مجموعه دزدان دريايي كاراييب با بازي جاني دپ است كه 26مي ‌در بيش از 4هزار سينما در آمريكا و كانادا روي پرده مي‌رود و مديران ديزني به موفقيت تجاري آن چشم اميد بسته‌اند. اگر نسخه‌هاي قاچاق و غيرقانوني اين پروژه 230ميليون دلاري در فضاي مجازي پخش شود، ديزني متحمل خسارتي بسيار بزرگ مي‌شود.

هكرها قصد دارند ابتدا حدود 5دقيقه و در مرحله دوم 20دقيقه از مرده‌ها قصه نمي‌گويند را منتشر كنند و نكته جالب اينجاست كه باج مورد نظر خود را در قالب پول مجازي يا همان بيت‌كوين درخواست كرده‌اند.

مديران ديزني اميدوارند بررسي‌هاي موشكافانه پليس فدرال آمريكا به كشف واقعيت پيش از پخش گسترده فيلم كمك كند. هكرها پيش‌تر هم‌چنين باجي را در قبال منتشر نكردن پيش از موعد كمدي سياسي «مصاحبه» درخواست كرده بودند. نفوذ راهزنان به حفره‌هاي گسترده موجود در فضاي مجازي، اطلاعات شهروندان 99كشور در گوشه و كنار دنيا را در معرض خطر قرار داده است.

کد خبر 370287

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha